Zo fier als een pauw

Hey hier ben ik terug,

Ik kon niet wachten tot het woensdag was, mama ging deze week al achter stof want ik wist wat ik ging maken 😀. Ik heb mama gevraagd om samen met mij een volledige outfit te maken, het jasje dat ik gekozen heb "Vic" heeft mama deze week voor mij gemaakt in een mooie zwarte frensh terry.

 De "Joe" wil ik al even, mama heeft die een tijd geleden voor mijn broer Lars gemaakt en ze had het patroontje al uitgetekend. Ze zegt dat het haalbaar is voor mij, de keuze is snel gemaakt!
En voor de t-shirt, snel gekozen... "Isaac" is mama's favoriet daarvoor!

Patroon vastspelden, knippen en naaien kan ik al alleen 😛.





Toen ik zei dat ik een t-shirt wou maken had ik niet
nagedacht over de afwerking.
De hals heeft mama gedaan, de rest deed ik zelf.


De eerste keer dat ik een rechte lijn
moet naaien dat zichtbaar blijft 😱
Oef, gelukt!


Voor de zakken en de rekker heeft mama mij even 
moeten helpen, de rest heb ik alleen gedaan 😛.

De jas maakte mama voor mij.






Terug veel bijgeleerd. dunne stof is moeilijk om mee te werken, frensh terry is ideaal voor mij. De afwerking van de t-shirt vind ik ook niet gemakkelijk, die 2 cm dat ik moest omplooien ging niet zo gemakkelijk, ik moest eens herbeginnen 😐. En wat ik nu ook weet is dat het tornmesje niet mama's beste vriend is 😝. Een jogging broek maak ik nog, leuk projectje. 

Ik ben blij met het resultaat! Wat vinden jullie ervan?



Reacties

Anoniem zei…
Wow Jonas, ik ben onder de indruk wat super en supergoed! Ik ben heel benieuwd naar het vervolg;)

Groetjes,
Esther
Anoniem zei…
Wow, super knap gemaakt. Echt knap van je dat je dat zelf doet.

Groetjes Vicky
Anoniem zei…
Heel heel mooi! Je mag terecht heel fier zijn op je werk!
Groetjes
Sarah
Monique zei…
Super mooi Jonas, wat ontzettend knap van jou!
MadeLivje zei…
Super seg! Leuke outfit!
Super! Doe zo verder, je bent een natuurtalent 👊
Martine zei…
SUPER!!!! doe zo verder !!!
Stephaniedemaertelaer@yahoo.fr zei…
Ziet er super uit Jonas doe zo verder
Unknown zei…
Weer mooi gemaakt en je hebt veel bij geleerd.
Dankjewel iedereen voor jullie lieve berichtjes!
Lijssie zei…
Onwijs!! Ben benieuwd naar je volgende creatie. Ook superleuk dat je erover blogt!
Laridon Regine zei…
Heel super gedaan,waren er maar meer zo'n jongelui als jij,zo'n leuke hobby moet je verder blijven oefenen,het zal je telkens beter gaan.Doe zo verderJonas.

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst 🎅🏻