Gietertjes hier, gietertjes daar...

Hey iedereen,

Het is paasvakantie en mijn broer is voor 4 dagen naar Durbuy met zijn vrienden, dat betekent voor mij naaien, naaien en nog eens naaien... Ik keek ernaar uit!

Gisteren ging ik met mama op stoffenjacht en oooooo zo leuk dat ik dat vond 😊. Ik wist meteen welke stofjes ik wou. Eens thuis begon ik er meteen aan...

Mijn beste vriend Wolf verjaard binnenkort en omdat hij ÊÊn van mijn grootste fan is wil ik hem verassen met iets dat ik zelf heb gemaakt 😅.

Ik gebruikte terug de "Mitch" van La Maison Victor voor ons beide, maar voor mijn vriend een maatje groter. Ik weet het, voor jullie herhaling, voor mij enkel maar bijleren.

Voor de eerste keer maak ik de sweater volledig alleen, zonder hulp van mama!


De boordstof berekenen, tekenen en knippen
ging hoe het moest... alleen 😀


Hals meten voor de boordstof, kan ik ook
alleen!!!

Toen ik begon rond te neuzen in de
stoffenwinkel vielen mijn ogen op
deze mooie handjes "hand made"

Voor mijn beste vriend Wolf






Volgende week woensdag is Wolf zijn feestje, ik kan al niet wachten om het af te geven!!!
Vanaf nu zijn we tweelingvrienden 😋.

Zelf kleren maken begint nu echt wel te lukken, ik wist wat ik moest doen zonder iets aan mama te vragen. De 2 sweaters heb ik op 2 halve dagen gemaakt, mama zegt hoe meer je naait hoe sneller het zal gaan, dus leef ik op hoop 😜.

Denken jullie ook dat mijn beste vriend Wolf blij zal zijn? Ik laat het jullie volgende week weten op mijn Facebookpagina.

Reacties

flooke zei…
Dat is nog eens een origineel kado! Jouw vriend zal er zeker en vast super blij mee zijn!
Maria vdb zei…
Super Jonas, zo goed kan ik zelfs niet naaien, doe zo voort
Dankjewel voor de lieve reactie!
Paspelpoezen zei…
De trui staat je heel mooi! En wat een tof cadeau: die gaat superblij zijn!

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst 🎅đŸģ