Slapen in stijl


Hey dag iedereen,

Ik wil eerst iets kwijt.
Elke keer dat ik mijn blog open en ik zie jullie lieve reacties word ik blij 😊. Dankjewel!

Mijn zelf ontworpen pyjama

Vorige week vrijdag vroeg ik mama of ik eigen labeltjes mocht voor in mijn kleren en "yes" het mag.
Hier is hij dan...



Ondertussen begon ik aan mijn eigen ontworpen pyjama met hulp van mama. Mama tekende mijn patroon voor mijn shirt en mijn broek en ik heb de rest gedaan. Het stofje heb ik ergens in haar kast achteraan gevonden 😝. Ideaal voor een pyjama dacht ik!

Omdat ik mama vorige week bezig zag met een colorblock trui voor mijn broer, ben ik ook beginnen tekenen. Mijn shirt zou uit 2 stukken bestaan en ik wil een iets aansluitende pyjamabroek.

Ik mocht iets nieuw doen, mijn patroon
overtekenen op mijn stofje πŸ˜€



Haha, ik voeg mama of ze deze gekleurde spelden wou
kopen en ik maak er een kunstwerk van

πŸ™ˆ lekker

Oef, hij zit in elkaar πŸ˜…

Doorstikken


 
Leuk, ik mag in mijn bed springen πŸ˜‡

Aaaah 😱 het was een moeilijker project dan ik dacht. De broek... ik wist niet dat je een broek zo snel in elkaar kon krijgen. Ik moest de averechtse pijp in de rechte pijp steken, nee ik denk dat het omgekeerd was. Pfff zal ik volgende keer toch nog eens aan mama vragen πŸ˜‚.

Mijn colorblock shirt was moeilijk, mama had mij al verwittigd maar ik ben koppig en wou het toch doen!
Ik dacht gewoon even in elkaar steken en klaar, maar dan moest ik nog zien dat de uiteinden mooi op elkaar lagen en zo en dat is mij niet zo goed gelukt. Hier en daar is er een foutje, maar niemand zie het, alleen ik 😏. Ook het doorstikken op zo een zichtbare plaats en zooooo lang moeten doorstikken was moeilijker dan ik dacht. Maar mama zegt: "niet erg Jonas, ik had dat in het begin ook allemaal en het is uit u fouten dat je leert". Ze zegt dat je fouten moet maken om te kunnen leren, ik zal ze maar geloven zeker πŸ˜€.

Ik slaap vanaf nu in stijl 😜

Ik heb bij dit project terug heel veel bijgeleerd. Het belangrijkste, als mama haar naaimachine raar doet meteen op haar roepen! Ik durfde niet te zeggen dat haar naaimachine niet meer wou naaien en ben zelf beginnen prutsen. Gelukkig was ze niet boos... ze had er wel even werk aan πŸ˜…, maar zei ook terug dat zij dat allemaal ook al tegengekomen is.

Wat vinden jullie ervan?


Reacties

MiekeDW zei…
Knap hoor! Mooi gedaan en al doende leer je idd. Doe zo verder ��
Sabrina zei…
Mooi ! Je hebt echt leuke ideeΓ«n!
Anoniem zei…
Weer een superknap naaisel. Wat een knappe dingen maak jij!
En je gaat ineens voor de moeilijkere projecten.
MadeLivje zei…
Knap hoor!
Je brengt me op een idee voor mijn dochtertje haar pyjama πŸ˜‰
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het motiveert me om nog meer te naaien...leuk dat jullie mij creaties leuk vinden, het geeft mij zelfvertrouwen.
Paspelpoezen zei…
Een keitoffe pyjama! Die zou ik hier aan mijn zonen ook nog wel verkocht krijgen! Knap gedaan!

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst πŸŽ…πŸ»