Over mij

Dag iedereen,

Ik ben Jonas!

In augustus word ik 10 en ik begin nu net mijn eigen kleren te naaien. Samen met mama willen we jullie op deze manier mijn evoluties tonen, ik ben gedreven! Mama maakt al een paar jaar onze kleren en zo kwam mijn interesse. Vorig jaar in de zomer leerde mama me al eens een geldbeugel maken voor als ik op kamp ging, ik vond het moeilijk maar toch wou ik meer... mama zegt: "iedereen kan naaien, je moet het gewoon willen" en ik geloof daarin.

Naaien is niet mijn enige hobby, ik beoefen ook karate 😀. Op mijn zevende wist ik dat ik een karateka wou worden en ondertussen heb ik een gele gordel, ik ga voor zwart!



Zwemmen is ook een sport die ik beoefen, 2 keer per week een uurtje zwemmen en af en toe eens een propagandawedstrijdje meepikken 🏊




Reacties

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst 🎅🏻