Mijn allereerste sweater!!!

Hey,

Vorige week woensdag had ik een dagje vrij en ik vroeg aan mama of ze me een sweater wou leren naaien. Ik gebruikte een patroontje dat mama al liggen had, de mitch van LMV. We maken het mij gemakkelijk en we kiezen voor de zwarte french terry (de naam weet ik van mama 😉). Omdat de sweater redelijk simpel zou zijn vroeg ik om er een karateka op te zetten in flex, gelukkig zag mama dat zitten. Een half dagje hadden we nodig om hem te maken, mama toonde voor en ik deed het werk. Enkel voor de halsboord heeft mama me echt moeten helpen, die moet perfect zijn.

Ik begon met het patroon op de stof te spelden

Eindelijk ik mag naaien 😊 


Boordstof, dat vind ik eigenlijk het moeilijkst 

Mama tekende voor mij de karateka op flex
en knipte het uit.

Ik ben blij met het resultaat 😃






Mijn allereerste sweater dat ik zelf gemaakt heb!
Vanaf nu maak ik mijn kleren zelf, mama heeft dan meer tijd voor haar eigen kleren en die van mijn oudere broer Lars 😉.























Reacties

Emma en Mona zei…
Dit is geweldig, Jonas! Ik zie jou stralen in jouw mooie trui.
Dankjewel juf Griet!
Paspelpoezen zei…
Knap seg! En je bent niet alleen een goede naaier, maar schrijft ook leuke teksten. Knap hoor!
Dankjewel! Voor de teksten krijg ik ook wel een beetje hulp van mama.

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst 🎅🏻