Een lief truitje

Was het jullie ook al opgevallen dat mijn nieuwe blog maar niet kwam ๐Ÿ™ˆ. Er kwam altijd wel iets tussen. 




Vorige week woensdag naaide ik een super lief truitje ๐Ÿฅฐ๐Ÿป.


Op Pinterest zag ik in de week een truitje met een poes, ik was meteen verliefd. Maar ik hou van beren ๐Ÿป!




In de schuif vond ik een lekker warm stofje, sorry Lars!’ het was een stofje bedoeld voor mijn broer ๐Ÿคท๐Ÿป‍♂️

Voor het patroon moest ik niet lang zoeken, mama tekende onlangs een goed zittende sweater voor mij. Een oversized sweater met brede schouderbanden zijn momenteel mijn favorieten ๐Ÿคฉ, ze zitten goed en ik kan er me in verwarmen. 



Ik ging aan de slag, nam de patronen en legde ze op de stoffen. Op een hele korte tijd zat mijn sweater in elkaar. De boord stofjes duren iets langer, maar het begint te beteren. Ik sukkel soms weleens met de halsboord. 


Mama ging ondertussen aan de slag met mijn tekening. Ze wist wat ik wou! 

Leuk toch รฉ als je gewoon je wensen kan doorgeven ๐Ÿ˜.




Zijn neusje is met flock gemaakt, zo is hij lekker zacht als ik hem aanraak ๐Ÿฅฐ๐Ÿป, de rest is flex. 





Ik ben zo blij met mijn nieuwe sweater ๐Ÿ˜ƒ!


Hadden jullie al gemerkt dat ik meestal sweaters maak zonder kap. Ik vind eentje met een kap leuk, maar voor met een jas gemakkelijker zonder. En het is iets gekleder, net zoals ik het graag heb. 




De beer heb ik van mijn broer gekregen voor kerst, ook hij kreeg van mij zo een beer ๐Ÿป


En waarom mijn blog op zich liet wachten?


De laatste tijd was het thuis iets drukker. Ook ik had veel te doen voor school. Het is mijn laatste jaar in het lager, volgend schooljaar ga ik naar het eerste middelbaar ๐Ÿ˜


Tot volgende keer! 







 



Reacties

Veronique roels zei…
Dag Jonas, weeral iets moois gemaakt hรจ! Echt om gier op te zijn. Denk dat veel mama’s jaloers zijn van zo een pientere zoon.๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ. Veronique
Create By Jonas zei…
Dankjewel Veronique ๐Ÿฅฐ๐Ÿค—!
Groeten, Jonas
Anoniem zei…
Hey Jonas,
Je hebt dat weer schitterend gedaan..
Zal een zalige trui zijn zo te zien ๐Ÿฅฐ
Je hebt naaitalent..๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜‡
De Studies gaan voor.. maar het is
uiteraard een mooie creatieve ontspanning ๐Ÿฅฐ
Blijven doen zou ik zeggen en veel
plezier ermee ๐Ÿ’–
Goed luck ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜
Hildeke en Niki
Create By Jonas zei…
Dankjewel Hilde!
Mijn trui is zalig ja en lekker warm.
Ja studies staan op de eerste plaats en dan de hobby’s.
Groeten, Jonas
Deborah zei…
Waauw Jonas! Je verbaast me keer op keer! Wat een creativiteit! I like!!!!!
Create By Jonas zei…
Dankjewel voor het compliment ๐Ÿค—!
Groeten, Jonas

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst ๐ŸŽ…๐Ÿป