Blackboard sweater

Dag iedereen!

Hier ben ik nog eens πŸ˜€. Het is geleden van voor de vakantie dat ik zelf nog iets naaide, mijn vakantie was zo gevuld dat ik er geen tijd voor had. Slaapkampjes, sportkampen, met vriendjes spelen, vakantie...

Maar hier ben ik dan terug! Ik vertrek maandag op musicaklas en had heel graag een sweater gehad waar ik dagelijks iets kan opschrijven.

Ik zit zo goed met de mitch sweater van La Maison Victor, dat ik terug voor hetzelfde patroon ging. Ook moet ik dan niet meer tekenen en snijden, want mama had al een maatje groter overgetekend 😝.

Gewoon alles lekker met de overlock naaien.
Ben ik ondertussen toch al goed gewoon!


Eindelijk, flex had ik nog nooit gedaan. Eerst mocht ik kiezen welke vorm ik wou, dat ging eigenlijk vrij vlot. Het snijden is gemakkelijk, de snijplotter doet alles zelf 😜. Dan komt mijn werk, opstrijken. 2x 10sec zegt mama en dan doen we dat ook. Oef het plakt, voorzichtig de folie er af trekken en oei... sommige hoekjes plakken toch nog niet goed πŸ˜….
Gelukkig was mama in de buurt en heeft zij nog een keertje met de strijkijzer geperst.

Blackboard flex persen.

Tadaaa, hier is hij dan πŸ˜ƒ!


Amai, de sweater ineen steken ging vlotjes, ik had er een voormiddagje voor nodig.
Het leukste was de flex plakken, ik had dit nog nooit zelf gedaan 😊! Ik denk wel dat ik nog niet genoeg kracht heb om dit perfect te kunnen persen met de strijkijzer, maar het was me toch half gelukt Γ© πŸ˜….

Ik ben heel blij met mijn sweater, vinden jullie hem ook mooi?

Patroon: Mitch van La Maison Victor
Stof: French terry van bij Stoffen Van Leuven Schellebelle
Blackboard flex: FeeΓ«rieke

Reacties

AnnB zei…
Wat leuk met die blackboard flex, je brengt me op ideeen
Super dat je het zelf kan

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst πŸŽ…πŸ»