Mijn eerste lente-stuk!

Yeah, eindelijk tijd voor de foto's!!!



Hey iedereen!

Hopelijk zijn jullie allemaal in orde en zijn de vuile beestjes tot bij jullie niet geraakt. Het zijn nogal rare tijden momenteel... al 2 weken thuisonderwijs 😔. Eerlijk, ik krijg liever les van mijn juf 😅. 
Ik weet dat het allemaal nodig is, maar leuk is het niet. 

Ik hoop dat alles snel weer normaal is, want ik mis mijn vrienden, ik mis mijn school, ik mis de supermarkten, ik mis de uitstappen, ik mis het gewone leven!

Vorige week maandag begon ik mijn dag met thuisonderwijs met mama als juf, daarna nog wat oefeningen op bingel en....... EINDELIJK..... we schuiven de boeken aan de kant en halen onze naaispullen boven 😝.

Het stofje had ik al enige tijd geleden in de kast gevonden, een overschotje. 
En meteen zag ik er een short in. Het patroontje was er al 😅, mama heeft al heel wat uitgetekend voor de lente/zomer-collectie en gelukkig zat de short er al tussen. 

Het moeilijkste begon meteen al bij het knippen van de stof, motiefjes. Onlangs zag ik grappige foto's van creaties waar het printje net op de verkeerde plaats stond 😁. Toen ik het achterpand op de stof legde, zag ik meteen dat dit fout was, er kwam vuur uit mijn poep 😂. Ok, ik was meteen wakker, ik moest aandachtig kijken hoe ik mijn patroondelen zou leggen. 

Stikstikstikstik, in korte tijd was mijn short klaar! Ja, het naaien begint toch vlotter te gaan. LEUK!

Patroon: Clay uit LMV aangepast naar een short
Stofje: Overschotje van vorig jaar gekocht bij Stoffen Van Leuven


Eindelijk! Ik kan jullie mijn short tonen, we hebben eindelijk tijd voor de foto's.




Even tijd maken voor Spike 💝

Waarom de foto's zo lang op zich lieten wachten?

Samen met mama heb ik mondmaskers gemaakt 😷! Het was echt teamwork, mama plooide de stofjes en ik naaide alles aan elkaar met de overlock. 

Hopelijk konden we zo heel wat mensen helpen 💞.


Bedankt dat jullie langskwamen. Hou jullie veilig en tot heel binnenkort, want mijn volgend projectjes ligt al klaar!  👋😃

Groetjes, Jonas

Reacties

Populaire posts van deze blog

Handmade Gnomes

Bananen-shirt

Kerst 🎅🏻